Zarządzanie nieruchomością
OFERTA
zarządzanie nieruchomością Wspólnoty Mieszkaniowej
Wybór podmiotu zarządzającego nieruchomością jest bardzo istotnym momentem w funkcjonowaniu Państwa Wspólnoty Mieszkaniowej. Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom pragniemy niniejszym złożyć naszą ofertę w zakresie usług zarządczych.


ZARZĄDZANIE WSPÓLNOTAMI
Zarządzanie nieruchomością, polega na podejmowaniu wszelkich decyzji i dokonywaniu czynności zmierzających do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodni z jej przeznaczeniem, jak również do uzasadnionego inwestowania w tę nieruchomość.
Czynności te podejmowane są przez Zarządcę w ramach obowiązującego prawa i na podstawie uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej.
Zarządca nieruchomości, upoważniony jest do występowania w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej we wszystkich sprawach nie przekraczających czynności zwykłego zarządu.
Czynności przekraczające zarząd zwykły wymieniono w art. 22, ust. 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2019r, poz. 737 - zm.: Dz.U. z 2019 poz. 1309 i poz. 1469).
WYNAGRODZENIE ZARZĄDCY
Istotą atrakcyjności naszej oferty, oprócz doświadczenia w zakresie zarządzania nieruchomościami jest proponowana przez nas stawka wynagrodzenia zarządcy tj. od 0,70 zł za 1 m2.
Co warto podkreślić stawka ta zawiera wszystkie elementy składające się na koszty obsługi tj. między innymi:
- ubezpieczenie zarządcy,
- koszty utrzymania siedziby,
- koszty wynagrodzenia licencjonowanych zarządców,
- koszty biurowe /opłaty pocztowe, materiały biurowe, telefony itp.
Mamy nadzieję, że nasza oferta spełnia Państwa oczekiwania i przyczyni się do podjęcia z nami współpracy.


W ramach zarządzania nieruchomością oferujemy:
- przejęcie od dotychczasowego zarządcy i administratora dokumentacji finansowo-gospodarczej i technicznej nieruchomości,
- ustalenie aktualnego stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
- prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej,
- prowadzenie odrębnych rachunków bankowych Wspólnoty Mieszkaniowej,
- obsługa rozliczeń Wspólnoty Mieszkaniowej z organami podatkowymi,
- zawieranie umów i nadzór nad ich realizacją z usługodawcami, a w szczególności:
a/ dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków,
b/ doprowadzanie energii elektrycznej do części wspólnych budynku,
c/ wywożenia nieczystości,
d/ doprowadzanie energii cieplnej i ciepłej wody,
e/ zapewnienie usług kominiarskich,
f/ zlecanie kontroli technicznych i okresowych nieruchomości i urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
g/ świadczenie usług dezynsekcji, deratyzacji oraz innych w zależności od potrzeb.
- prowadzenie odpowiedniej księgowości dla nieruchomości w tym odrębnej ewidencji kosztów i przychodów oraz ewidencji wpłat na fundusz remontowy,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań oraz przygotowywanie projektów uchwał,
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego wspólnoty mieszkaniowej oraz rozliczenia właściciela za okres rozliczeniowy,
- windykacja należnych opłat od członków Wspólnoty Mieszkaniowej oraz innych podmiotów.
CEL SPÓŁKI – ZADOWOLONY KLIENT
Stworzony na przestrzeni lat, zgrany zespół współpracowników posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, by sprawnie realizować powierzone zadania. W swoich działaniach kierujemy się przede wszystkim potrzebami klienta. Dbamy o rzetelne wykonywanie usług oraz rozwiązywanie problemów Wspólnoty.
Ponadto firma zatrudnia Radcę Prawnego, co umożliwia poszerzanie zakresu usług, sporządzanie opinii prawnych oraz profesjonalne załatwianie spraw związanych z windykacją należności wspólnot.
Zgodnie z wymogami prawa spółka posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
O nas
Dusznicki Zakład Komunalny
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością powstał w 2013 roku w wyniku przekształcenia Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dusznikach-Zdroju.
Jednym z głównych obszarów działalności spółki jest zarządzanie nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych. Nasza firma nieustannie podejmuje działania mające na celu wzrost zaufania i podtrzymanie dobrej opinii wśród mieszkańców obsługiwanych wspólnot, na dowód czego należy przytoczyć fakt zarządzania 103 Wspólnotami Mieszkaniowymi oraz administrowanie 10 budynkami gminnymi na terenie Duszniki – Zdroju i gmin sąsiednich.
Aktualnie spółka zatrudnia licencjonowanych zarządców:
- Annę Jakubowską – nr licencji 30128
- Izabelę Młynarczyk – nr licencji 30131
posiadających certyfikat kompetencji w zawodzie zarządca nieruchomości.
Zarządca na bieżąco podnosi kwalifikacje uczestnicząc w różnego rodzaju kursach i szkoleniach co pozwala uzyskać nowatorskie spojrzenie na klienta i jego potrzeby.
USŁUGI TECHNICZNE
Posiadamy Dział Techniczny który szybko reaguje w sytuacjach kryzysowych związanych z awariami elektrycznymi, instalacji sanitarnych i innymi. Ponadto współpracujemy z wieloma firmami zajmującymi się utrzymaniem czystości, usługami budowlanymi i remontami.
Dzięki tej współpracy gwarantujemy obsługę techniczną na właściwym poziomie oraz szybkie usuwanie awarii.
Dusznicki Zakład Komunalny Sp. z o.o. aktywnie uczestniczy w negocjacjach i wyborze firmy najkorzystniejszej dla Wspólnoty Mieszkaniowej, przy czym najistotniejszy jest dla nas zawsze większościowy głos mieszkańców Wspólnoty Mieszkaniowej.
Nasze doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami obejmuje zarówno budynki zabytkowe wpisane do wykazu lub rejestru zabytków jak i budynki współczesne.